Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Przygotowaliśmy odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Co to są kupony rabatowe?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  • Jak zmienić moje zamówienie?
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  • Gdzie jest moja przesyłka?
  • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 


  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@aspi24.pl lub telefonicznie: +48 501 587 588 lub +48 801 587 588 (tylko tel. stacjonarne)
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@aspi24.pl lub telefonicznie: +48 501 587 588 lub +48 801 587 588 (tylko tel. stacjonarne)
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu informacji o płatności rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów, czasu wykonania zamówienia (w przypadku, gdy jest to usługa) i wybranej formy płatności.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Możesz wybrać jedną z dwóch form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy (firma kurierska lub odbiór osobisty) - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy dostawy, koszt przesyłki wynosi 20 zł - przesyłka kurierska, 0 zł - odbiór osobisty. Nie realizujemy przesyłek za pobraniem.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie naszej centrali pod adresem: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 12 B lub w naszym oddziale w Zelowie pod adresem: 97-425 Zelów, ul. Kościuszki 3. Godziny pracy punktów znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

W momencie przesłania Twojego zamówienia na wskazany adres modyfikacja może być już niewykonalna. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana ilości produktów, zmiana sposobu dostawy itp.), skontaktuj się z nami jak najszybciej - drogą mailową: sklep@aspi24.pl  lub telefonicznie: +48 501 587 588 lub+48 801 587 588 (tylko tel. stacjonarne).

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W momencie przesłania Twojego zamówienia na wskazany adres anulowanie może być już niewykonalne. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - drogą mailową: sklep@aspi24.pl  lub telefonicznie: +48 501 587 588 lub +48 801 587 588 (tylko tel. stacjonarne).

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Na produkty/usługi sprzedawane w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: sklep@aspi24.pl.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:  +48 501 587 588 lub +48 8.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. 

UWAGA! W świetle przepisów ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Do takich można zaliczyć umowy o dostawę dzieła (towaru) stworzonego według indywidualnego zamówienia konsumenta.

» opis reklamacji i zwrotów

KOSZYK

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Obsługujemy płatności

SKLEP REKLAMOWY: litery podświetlane, litery 3D, kasetony podświetlane, banery, tablice, potykacze, roll'upy, wydruki wielkoformatowe, naklejki; poligrafia - druk offsetowy (ulotki, plakaty, wizytówki, notesy, papiery firmowe, kalendarzyki); gadżety reklamowe; odzież reklamowa; pieczątki; przypinki - buttony; projekty graficzne; ekspozytory z pleksi;
MATERIAŁY: płyty pcv, płyty pleksi, rury z pleksi, profile aluminiowe, folie samoprzylepne.

 

 

 

YouTube ASPI

 

 

Click Shop | Hosting home.pl